środa, 11 lipca 2012

Urodzinowo i stempelkowo

 Urodziny Maksia. Było dużo dzieci. Na torcie jest świeczka z cyfrą 4 i jeden aniołek = 5. Na szybko trzeba było ratować sytuację.

Z okazji urodzin Maksia dzielę się z wami napisami, jakie ostatnio zrobiłam z braku internetu. Raz go mam raz nie. Częściej nie mam niż mam.







Będzie mi miło jak zostawicie link w komentarzu z wykorzystaniem tych digi stempli. Na pewno was odwiedzę. 
Na blogu znajdziecie instrukcję jak przekolorować napisy w programie Word.
Aby pobrać plik w pełnej rozdzielczości należy go powiększyć i zapisać na komputerze.
Plik w formacie PNG.

33 komentarze:

  1. Ach !!! Jak dużo małych gości na tych urodzinkach !!! Świetnie poradziłaś sobie z trudną sytuacją... na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maksiu ...wszystkiego najlepszego, niech Ci świeci słoneczko każdego dnia. Jestem pod wrażeniem Twoich napisów . Tez chciałabym umieć takie tworzyć. Jaki program do tego typu twórczości jest najodpowiedniejszy? Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny torcik:)smakowicie wygląda:)Napisy też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodko:) Wszystkiego dobrego dla małego Jubilata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze dla Maksie!!
    Torcik mniam mniam :)
    Dziękuję za stempelki i pozdrawiam
    /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że nie masz czasem internetu- hihi:) i mogą powstać te cudne napisy :)) HURRRA!!! ja je na pewno wykorzystam, o czym oznajmię :) a impreza dziecięca i torcik - mmm mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort cudo:)
    stempelki prześliczne więc się częstuję:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tort cudo:)
    stempelki prześliczne więc się częstuję:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka dla Solenizanta.
    Bardzo podobają mnie się te napisy w dniu ślubu :D ściągnęłam sobie- może kiedyś wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzinowy tort wygląda przepysznie:)))

    dziekuję za stempelki..napewno kiedyś wykorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały torcik;)
    Najlepsze życzenia dla Solenizanta!!!
    Dziękuję za stempelki na pewno się przydadzą;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetyczny tort i fajne zdjęcia urodzinowe. No i oczywiście, jak zawsze przydatne digi - dzięki za Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z tym tortem i aniołkiem:) pomysłowość górą!!! haha

    no i stempelki od razu zapisuję na kompa i będą czekać na użycie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat Maksiu!!!
    Jesteś nieoceniona w swoich podarunkach!
    Tutaj namiar na kartkę z innym Twoim digi napisem. Dziękuję.

    http://margowo.blogspot.com/2012/07/zyczenia-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat. Tort wygląda (wyglądał) na pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowity torcik i niezła gromadka dzieciaków :) a za śliczne napisy oczywiście dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze życzenia dla synka! :)
    Ps. Cudne stempelki, na pewno skorzystam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze życzenia urodzinowe :)
    Stempelki cudne, na pewno skorzystam.
    Brak internetu ojcem wynalazku? :) Nowych stempelków przynajmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla Maksia! Piękny tort, sytuacja uratowana na piątkę z plusem :) A stempelki bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze życzenia dla solenizanta;)
    nas czekaja 6 urodziny młodej - za 2 tygodnie


    Jolu - dziekuję za stempelki
    cudne
    na pewno skorzystam - ....jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie omieszkam skorzystać i podlinkować do bloga. Ładnych napisów nigdy dość- Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  22. Jolu,buziaczki dla Maksia z okazji Urodzin!!!!
    Sliczne te napisy.Moglabys mi zdradzic jakiej czcionki uzylas do wykonania 4 napisu-bardzo ciekawa.
    serdecznie pozdrawiam i buziaka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buziaki urodzinowe dla synka, tort wygląda tak, że aż mi slinka cieknie chociaż pewnie już tylko wspomnienie po nim zostało :)
    wielkie dzięki za stempelki, Ty wiesz, że ja takie ślubne....
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję ślicznie za stempelki, wykorzystałam je w mojej ostatniej pracy :) http://babskie-zachcianki.blogspot.com/2012/08/eksplodujaco.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do mnie
    http://goja-r.blogspot.com/2012/08/slubnie.html
    Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za udostępnienie tych napisów :) wykorzystałam je w swoich pracach :) pozdrawiam i zapraszam na moją stronę

    OdpowiedzUsuń
  27. Korzystam dalej.. :)
    http://smile-dont-kill-anyone.blogspot.com/2012/08/dzieciowe.html
    Dziękuję i pozdrawiam
    G.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również dziekuję za stemple. Przydają się bardzo. Miło "spotkać" kogos, kto się tak po prostu dzieli....:)
    Zapraszam do siebie.
    karolinaszewczyk.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pięknie dziękuję za wszystkie stempelki, które dane mi jest wykorzystywać w swoich pracach :) najczęściej korzystam z tych ślubnych :)
    zapraszam na http://www.zielona-mi.blogspot.com/2012/09/slubny-exploding-box.html

    oraz http://www.zielona-mi.blogspot.com/2012/09/komplet-slubny.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie :) Na początku chciałabym pogratulować Pani super aparatu :))) Mam nadzieję, że będzie Pani z niego zadowolona :), a my razem z Panią, podziwiając kolejne śliczności, które wyjdą spod Pani rąk!
    Pozwoliłam sobie wykorzystać Pani stempelek na Chrzest Św. http://przepisnarzycie.blogspot.com/2012/12/chrzest-sw-tymka-exploding-box-nr-5.html
    Dziękuję, że dzieli się Pani swoim talentem :)
    Życzę Pani pięknych, wyjątkowych Świąt, a w Nowym Roku jeszcze więcej wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdecznie dziękuję za możliwość korzystania z cudnych stempli.
    http://krystynas-krystynas.blogspot.com/2013/06/kartka-slubna.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za możliwość korzystania z twoich pięknych stempli.
    http://etipasja.blogspot.com/2015/09/witajcie-i-otoz-szykuje-sie-nam-kolejny.html

    OdpowiedzUsuń
  33. wykorzystałam stempelek - bardzo dziękuję
    i zapraszam na mojego bloga http://lawendowyczas.blogspot.com/2016/06/slubna.html
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa