poniedziałek, 14 stycznia 2019

Napisy na Dzień Babci i Dziadka

Mam nadzieję, że śledzicie blog Agnieszki Scappassion, która w świecie polskiego cardmakingu i szeroko pojętego scrapbookingu wiedzie w Polsce prym. To dzięki niej zaczęła się moja przygoda z papierem jakieś 12 lat temu... tak, tak... śledziłam jej blog i inspirowałam się jej pracami. Jest jedyna i niepowtarzalna oraz ma swój własny styl.
Ostatnio miałam przyjemność zrobić kilka projektów napisów na Dzień Babci i Dziadka. Mam nadzieję, że się Wam przydadzą. Inspirację na wykorzystanie napisu znajdziecie u Agnieszki.









Miłego tworzenia. 
P.S. Niebawem pojawią się napisy na Walentynki... w podobnym stylu.

11 komentarzy:

  1. Chętnie skorzystam, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. I teraz to moja mała może robić kartki dla babć. Baza już jest. Dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. My w tym roku jeszcze za mali na kartki (córka ma roczek), ale za rok już zabierzemy się pełną parą za tworzenie! Oprócz prezentów od serca, ręcznie robionych, najlepiej przez wnuczki, warto zainwestować w rzeczy praktyczne. Dużo ciekawych rozwiązań znalazłam w pomocach dla seniora, na przykład szkło powiększające, którego dziadek szukał już kilka miesięcy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa