sobota, 2 lutego 2013

Walentynka easel card




 Wykorzystałam

 Polecam:




30 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Какая сложная форма и замечательная идея валентинки!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca Walentynka! Świetnie wkomponowana tekturka z napisem. Całość bardzo elegancka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko jest cudowne!!!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu ale tempo,nie nadąże komentować
    Romantyczna i śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna - podoba mi się taka forma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, pomysłowa i przepięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka, taka romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super serduchowa kartka, pięknie wyeksponowany napis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne cudne serducho, rewelacyjne z tymi tekturkami, chętnie zobaczę kolejne, jeśli tylko się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna;) Jolu powiedz proszę co to za wykrojnik listki, bo na gwałt takiego poszukuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna, idealna na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Optymistycznie... no i Miłośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myśl piękna, kartka jeszcze piękniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna i perfekcyjnie wykonana karteczka, dłuuuuuga droga przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, jaka śliczna! I rewelacyjnie wykorzystana ramka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo śliczna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyjątkowa , prześliczna , niepowtarzalna ....a te rameczki to kropka nad "i"

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie cudowna karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przejrzałam większość bloga, można się uczyć od Ciebie. Długo zajmujesz się scrapbookingiem? (Po prostu zastanawiam się ile czasu zajmie mi dojście do pewnego poziomu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne są te Twoje kartki, nie można się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za digi- cytat! a tu mój sposób na wykorzystanie go...http://mojswiatkolorow.blogspot.com/2015/10/i-znowu-slubnie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa