piątek, 6 kwietnia 2012

Wyzwanie LO - real #1

Obiecałam sobie, że w tym roku spróbuję zrobić LO. Dobrą okazją do zmierzenia się z tą formą było wyzwanie na forum DiRS. Jednak mogę stwierdzić, że nie jest to łatwe zadanie. Duża powierzchnia mnie przeraziła. Na razie to pierwsze LO... chyba długo nie będzie następnego. Chociaż nie mówię ostatniego słowa...


Papiery ILS, UHK, trochę farby, tusze, stemple,
foto ajec

Zapraszam do podjęcia wyzwań na forum DiRS.
Aktualne wyzwania można zobaczyć na naszym blogu.

1 komentarz:

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa