piątek, 23 września 2011

Zaproszenia dla nauczycieli

Ależ mnie bloger wnerwia... zniknął mi post, który dzisiaj wstawiłam... musiałam napisać jeszcze raz...wrrrrrrr.
Dziękuję za wszystkie komentarze, które tam zostawiliście... ale musiałam tego posta usunąć, bo mi cały blog się brzydko mówiąc "rozjechał"... też tak macie???
Na dole stempelki do pobrania... wystarczy kliknąć i zapisać na komputerze. Jak wykorzystacie je w swoich pracach to dajcie znać... chętnie popatrzę!
Zaproszenia dla nauczycieli można nabyć w Artillo.pl





Klik w obrazek i zapisz! Miłej zabawy!!!



 


Zaproszenia dla nauczycieli

6 komentarzy:

  1. suuuuper są! prosciutkie, czyściutkie i efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miłe zaproszenia :), a za napisy baaardzo dziękuję, właśnie miałam nad nimi siedzieć, a dzięki Tobie dużo czasu mam zaoszczędzone.
    Dzięki, Dzięki, Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jola,tak jak pisałam wcześnie -CUDNE sa zarówno zaproszenia jak i zaprojektowane stempelki!!!
    a jeśli chodzi o blogera to tez mam juz dość..zajrzałam na wordpressa ale tam to juz dla mnie czarna magia..moze przyjdzie czas ,ze to rozgryzę i tam sie przeniosę..dużo znanych mi osóbek własnie tam ucieka..a moze warto pomysleć własnej stronce?
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się napracowałaś, też miałam małe zleconko szkolne zaproszenia na otwarcie ronda koło naszej szkoły, a raczej nadaniu mu imienia nauczyciel, który uczył w niej w czasie wojny. Musiałam się nakombinować z układem wydruku obustronnie w różnych częściach kartki. Twoje są eleganckie i takie róże pomimo tego samego szablonu. Dzięki za stempelki może wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki jak zawsze cudowne,dopracowane i delikatne a za stempelki bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa