czwartek, 6 sierpnia 2009

Zestaw "Wspomnienie lata" by jolagg

Przygotowałam kolejny zestawik, w odcieniach koloru żółtego i pomarańczowego. Mam nadzieję, że się spodoba! Miło mi będzie jak zostawicie komentarz i pokażecie swoje prace! Miłego scrapowania!!!

[v(44)+kopia+kopia.jpg]
Download elementy ZIP
Download papiery ZIP


[wspomnienie_lata_by_jolagg_papiery+(10).jpg]
ta praca została wyróżniona na DST i trafiła do GSO
Dziękuję Wiolet
i jeszcze praca na wyzwanie scraplifta z forum
DIGITALEMENT SCRAP


inspiracja
scraplift Ann13

21 komentarzy:

  1. dziekuje Joli, jest sliczny, cieply, piekny w kolorach, pozdrawiam cieplutko

    u nas coraz chlodniej, lato sie chyba konczy...szkoda, ale Twoj zestaw ogrzeje mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ślicznie za super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ďakujem Jolagg! Krásny kit!!! Pozdravujem zo Slovenska!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam od jakiegoś czasu!
    próbuję naśladować warsztat!
    zdarza mi się korzystać z zestawów!
    GRATULUJĘ I DZIĘKUJĘ!
    (zapraszam do bloga, gdzie od czasu do czasu coś wklejam http://handmadebyjustine.blogspot.com/)
    xoxo renata

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolciu kochana ,dziękuję za cudowny zestawik !Mam JUŻ 1 PRACĘ :)Reszta prac z Twojego wspaniałego zestawiku za 3 DNI bo już teraz wyjeżdżam poodpoczywać:)Dziękuję!!!pa pa Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 06 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 07 Aug [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Спасибо большое за чудесный фрибик!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Спасибо большое за чудесный фрибик!

    OdpowiedzUsuń
  9. thank you very much for this beautiful kit !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastic kit, thank you!

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Kit(s) post on Aug. 07, 2009. Thanks again.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thak you for sharing Jolagg, your new kit looks GREAT!!

    OdpowiedzUsuń
  13. And again another beautiful kit !
    Thank you so very much for your creativity !

    OdpowiedzUsuń
  14. Спасибо за прекрасный набор!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot for your beautiful freebie... it's so nice !

    OdpowiedzUsuń
  16. ton kit est magnifique bravo

    kamaelle

    OdpowiedzUsuń
  17. thanks a lot for this beautiful freebie!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. A new wonderful kit! Thank you Jolagg!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa