sobota, 25 października 2008

Do tablicy marsz...JPO i Ciacho

I mnie również dopadła ankieta krążąca po wirtualnym świecie. Do zabawy zaprosiła mnie ***Eva***.
Dziękuję za pamięć :) Kurczaki, teraz na tyle pytań trzeba odpowiedzieć!

*1.O jakiej porze dnia czytasz?
Nie będę kłamać na samym wstępie...ostatnio prawie nie czytam, poza bajkami i lekturami...wstyd ale przy tablicy mówię prawdę. Jeszcze ten pożeracz czasu zwany Internetem....fiu, fiu...masakra.

*2.Gdzie czytasz?
Najczęściej przy łóżku, na łóżku, gdzie jest aktualnie miejsce...bo czytam dzieciom.

*3.Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Zdecydowanie na brzuchu...podpieram sie na łokciach...w sumie baaaaaaaaaardzo niewygodna pozycja do czytania.

*4.Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najchętniej to czytam bajki, uwielbiam wiersze Tuwima i Brzechwy....no uwielbiam...znam prawie na pamięć :)

*5.Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Ostatnio kupiłam Biblię...

*6.Co czytałaś ostatnio?
Plastusiowy Pamiętnik i Doktora Dolittle...hihihi

*7.Co czytasz aktualnie?
ha... dobre pytanie... ;) odpowiedź j/w
na swoje brakuje czasu i niestety chęci...

*8.Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Przyznam się, że dawniej zaginałam rogi, zwłaszcza czytając lektury...wyrosłam z tego i zaznaczam zakładką...mam ich mnóstwo, bo kiedyś robiłam z dzieciakami kolorowe zakładki!!

*9.Co sądzisz o książkach do słuchania?
Myślę, że to nic dobrego, bo społeczeństwo a zwłaszcza młodzież bardzo mało czyta...właściwie, to nie umie czytać...czasem lepiej czyta uczeń drugiej klasy niż gimnazjalista...poważnie!!

*10.Co sądzisz o ebookach?
Niestety nic na ten temat nie wiem...nie słucham

Do tablicy zapraszam Joasię (JP0) i Ciacho.
Mam nadzieję, że przyłączycie sie do zabawy!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa