sobota, 16 listopada 2019

C&S w kartkach bożonarodzeniowych

Cześć Kochani!
Witam się z Wami bardzo serdecznie.
Przychodzę do Was z inspiracjami na delikatne karki bożonarodzeniowe.
Kartki w pełni wykonane z polskich produktów: papiery, baza i wykrojniki też.
Jest mi bardzo miło, że mogę inspirować WAS na blogu Galerii Papieru!









W kartkach została wykorzystana najnowsza kolekcja Szmaragdowa dama,
oraz kolekcja Sklep z porcelaną
z domieszką papierów świątecznych.
Papiery cudownie się łączą, tworząc idealne połączenie kolorystyczne.

Pozdrawiam Was ciepło!
JolaGG

P.S. W kartce użyłam mojego digi.


6 komentarzy:

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa