czwartek, 17 stycznia 2019

Dziewczynka komunijna - mini kurs

Ostatnio zrobiłam dziewczynkę komunijną z dwóch wykrojników: "Miss Winnie" Polkadoodles i "Angel 2"Craft&you design.
Wykrojniki Polkdoodles mają piękne buzie ale tułów i sukieneczki nie pasują do stroju komunijnego.
Natomiast wykrojnik Craft&you Angel 2 ma piękną sukieneczkę i wianuszek:)
Zobaczcie również u Malgidii, jakie zrobiła dziewczynki komunijne. Tutaj też.

 Z wykrojnika Miss Winnie potrzebujemy wyciąć:
 A z Wykrojnika Craft&you:









 Oczywiście mamy wybór wśród tych trzech rodzajów wykrojników i to od nas zależy, którą postać wybierzemy. Ja na pewno będę z nich korzystać w projektach komunijnych.






Pozdrawiam serdecznie!
Jola

12 komentarzy:

  1. Genialny pomysł :) ja mam ten wykrojnik z Craft&you i też zamierzam z niego skorzystać przy komunijnych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne są te wykrojniki <3 mam balerinkę i już robiłam z niej strażaka ;) a niedawno też w sukience na komunię :) (tylko na bazie z Winnie, bez ucinania głowy i sukienka była ciut za duża, aleeee.... odcięłam rączki, żeby dopasować od rękawków). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam wczoraj te wspaniałe zaproszenia komunijne i byłam pod dużym wrażeniem. Piękne. A teraz taki prezent dla nas w postaci tutorialu. Dzięki i pozdrawiam,
    BozenA

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproszenia MEGA...moze uda mi się coś podobnego stworzyć:) Dziękuję za inspirację i kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne! Dzięki za super kurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :) bardzo się cieszę, że widzę takie prace :) Łączenie wykrojników daje wiele możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, a gdzie kupiłaś ten wykrojnik Angel 2 bo nie widzę takiego składu nigdzie. Jest Angel 2 ale inny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl. Moze da rade Pani wymyslic opcje dla chlopca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa