sobota, 15 września 2018

Napisy na Święta Bożego Narodzenia... free

Widziałam, że robicie już kartki świąteczne, więc mam coś dla WAS.
Napisy udostępniam za free, możecie ich używać w swoich projektach i sprzedawać z nimi prace ale nie podoba mi się, że ktoś podsyła moje projekty 
do
chińskiego producenta stempli na Aliexpress

nie pytając mnie o zgodę.

Edit.
 Na jednej z grup na FB, ktoś sprzedawał wydrukowane napisy mojego autorstwa i nie tylko mojego...
Szanujmy się nawzajem, przecież te napisy są za free.
Nie zarabiajmy na czyichś projektach, bo to jest karalne!!!!!!
Po prawej stronie bloga jest napisane, w jaki sposób możecie korzystać z tych darmowych napisów.
Życzę Wam udanego weekendu :)

Cmok! Cmok!! 











14 komentarzy:

  1. Głupota ludzka nie zna granic , chamstwo :( Cudne digi stempelki i bardzo chętnie skorzystam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chamstwo nie ma rady!!!
    Stempelki rewelacyjne z pewnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!Trzymam się zasad i do głowy by mi nie przyszło,że są tacy co ich nie przestrzegają.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stempelki, jak zwykle! Dziękuję!
    A co do opisanej sytuacji - nóż się w kieszeni otwiera, ciśnienie mam zaraz maksymalne, jak takie rzeczy czytam... Szczyt chamstwa. Współczuję, musiałaś się fatalnie poczuć... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na niektórych nie ma rady i to jest przykre. Ale cieszę się, ze mimo takich nieprzyjemności ciągle udostępniasz te swoje digi :)Ja z przyjemnością się poczestuję :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo to przykre i niepojęte dla mnie. Jak wielka to szkoda, że nie można nic z tym zrobić :( Współczuję Jolu bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za digi. Chętnie skorzystam, bo są świetne. Przykre, że na dobrych chęciach ktoś tak paskudnie żeruje. Oby nie pojawiały się już takie sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm, a ja już myślałam, że z tymi stemplami to Twój pomysł... (znaczy tymi na Ali...) A co do sprzedaży wydruków - ręce opadają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zapisać na komputerze jak grafikę i wydrukować :)

      Usuń
  10. jak tak mozna? ehhhh... masakra. współczuję Joluś. A Twoje napisy co roku i mi "dupkę" ratują i bardzoo Ci za nie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Napisy. Dziękuję,że się nimi dzielisz. Planuję z moim3,5 letnim synkiem robić karteczki. Te napisy będą pięknym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dopiero zaczynam w tworzeniu kartek więc Twoje napisy bardzo mi pomogły, dziękuję ! będę zaglądać do Ciebie częściej;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa