poniedziałek, 17 lipca 2017

Pierwsze zakupy na Aliexpress

Moje pierwsze zakupy na Aliexpress są typowe. Zamówiłam oczywiście wykrojniki, które są o wiele tańsze niż w PL. Nie był to jakiś ogromny zakup ale na pierwszy raz wydałam ok. 50 zł. Szczerze mówiąc, to chciałam przetestować czy przesyłka do mnie dotrze i jak z jakością wykrojników.
Odpowiedź brzmi następująco. JA JESTEM ZADOWOLONA. Zarówno z szybkości wysyłki (ok. 3 tygodnie), jak i z jakości zakupionych wykrojników.













Komunijne wykrojniki są projektem polskiej scraperki
Ja jestem zadowolona. A wy?
 Robicie zakupy na Aliexpress?

11 komentarzy:

  1. To się będzie działo :)
    Fajnie że z zakupami na ali jest znośnie..... właśnie wczoraj poszło zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zakupy :)
    Powiem tylko tyle, trzymaj się za portfel bo zakupy na Ali... uzależniają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupuję wykrojniki już od jakiego czasu na Aliexpressie. Czas dostawy jest różny. Też nigdy nie szaleję, bo zazwyczaj wybieram przesyłki darmowe, wiec nawet jeden wykrojnik warto kupić. Twoje zaprojektowane przez naszą rodzimą projektantkę - są super! Niech Ci służą :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo już ich kupiłam... ceny śmiesznie niskie, tną jak żyleta. Zadowolona jestem bardzo. Jedyny mankament to opisy - nigdy nie wiem, jaki jest rozmiar. Ale to nie przeszkadza. Ja też testowałam podobnie: czy dojdzie???

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa jak można coś fajnego kupić do scrapu i nie wydać połowy budżetu;-)
    Szybkość wysyłki chyba standardowa jak na te odległość?
    Chyba szykuje Co się jakaś komunia w bliskiej rodzinie, skoro na pierwszy rzut taki zakup?
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam jak najczęściej:-)
    Ps. Niestety patrzyłam w sklepach internetowyxh i wutchodzi że ta kolekcja Lemoncraft o która Cię pytałam jest już chyba nie uchwytna. I w ogóle w ich sklepie to pustki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nigdy nic nie kupiłam na Ali, ale chyba czas to zmienić ;) Ustrzeliłaś naprawdę fantastyczne wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupuję od jakiegoś czasu, jestem BARDZO, BARDZO zadowolona... te komunijne u mnie już są....

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mimo wszystko nie moge sie przekonać. Wiem, że ceny niskie i opłaca się, ale czuję wewnętrzny sprzeciw. Mam kilka wykrojników z ali, które dostałam,jednak nie kupię raczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto kupić nowe wzory, a nie kopie, których na ali jest cała masa.

      Usuń
  9. Komunijne są świetne. Piękna jest też ta serwetka. Można namiary na nią ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa