piątek, 3 lipca 2015

Kartka składana


I ozdobiona baza kartki składanej wg kursu Ewy.

7 komentarzy:

  1. Jaka śliczna kartka! Przepięknie ozdobiona baza - oryginalny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalnie wygląda, wszystko bardzo dopracowane i efekt cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i chapeau bas - jak dla mnie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie, że fuksem udało mi się złapać internet - w mojej okolicy jakaś awaria na całego, nie wiadomo jak długo - przypędziłam od razu tutaj Jolu, by zobaczyć efekt - rewelacyjny, soczysty, cudny składak!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję...
      Ja też zaglądam do Ciebie aby naładować akumulatorki!
      Oby internet szybko wrócił.

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa