piątek, 17 stycznia 2014

Mini aparaty - zaproszenie na sesję





Minimalizm... mini aparaciki.

7 komentarzy:

  1. Małe jest piękne! :)) Świetne zaproszenia w szarościach, takie klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalizm w klasyce czy klasyka w minimalizmie...nie mogę się zdecydować:-) proste ale wpadające w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooo fajne :)
    ja jeszcze nie ogarnęłam tematu..... cały czas myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl, myśl... jestem pewna, że wymyślisz coś mega pięknego. U mnie minimalizm!

      Usuń
  4. Proste jest piękne i eleganckie!
    Co co są "paraty" w tytule? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa