wtorek, 14 stycznia 2014

Foldery na płytę CD







11 komentarzy:

  1. Wspaniałe cudowne folderki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace !!!
    właśnie cieszę się nowym wykrojnikiem z aparatami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tych małych aparacikach?? Fajne są :)

      Usuń
    2. teraz szukam na nie pomysłu tak aby grały pierwsze skrzypce ;)

      Usuń
  3. A ja mam nowe ciuszki :) :) Super prace Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kochany ten mini aparacik...śliczne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dziecięce ubranka są rozczulające! Urocze kartki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa

Google+ Followers