poniedziałek, 11 listopada 2013

Z Mikołajem

Patent z łączeniem kolorów po kursie u Agnieszki.

15 komentarzy:

  1. Właśnie miałam pisać, że bardzo przyjemna dla oka kartka Ci wyszła, a tu proszę, jakiś specjalny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fantastycznie!!! Szkoda, że dla mnie było za daleko na ten kurs, przydałby mi się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolka robisz mi świetną reklamę :) kartki swietne ale to już wiemy od dawna, ze nasza Jolka zdolna babeczka jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki, zresztą nie tylko te....zaglądam tu od jakieś czasu i bardzo mi się podoba, zostaję na dłużej - mogę???? zapraszam http://moje-drugie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam aby oko nacieszyć!
    Cudne kartki i świetne wkomponowanie stempelków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne - no trzeba się uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle sympatyczne - kartki i Mikołaje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło, a połączenie kolorów daje bardzo efektowny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają mikołaje na tych karteczkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Bardzo ciekawe-piękne te twoje kartki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa