czwartek, 25 lipca 2013

Digi stemple - foto










Miłego dnia:)

11 komentarzy:

  1. Witaj Jolu!! Przekazuję nominację do Versatile Blogger Award dla Ciebie :) Po więcej szczegółów zapraszam do siebie :) Pozdrawiam Dora
    P.S. kolejne cuda digi u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu! Cudowne! Na pewno skorzystam! :) Dziękuję kolejny raz, że jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stempelki, takie uśmiechnięte :)) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne,dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :-) Przy okazji jeszcze raz dziękuję za możliwość skorzystania z grafiki z życzeniami ślubnymi. http://wykonania.blogspot.com/2013/08/w-dniu-slubu-w-bekitach.html
    Tak mi się podobają, że już planuję zamieścić je tez w pudełeczku na ślub brata. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy głupio byłoby, gdybym poprosiła o takie stempelki (głównie ten z napisami smile) z napisem wokół 'Pamiątka z sesji zdjęciowej/ fotograficznej'

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny skorzystałam z Twojego digi, tym razem przygotowując moje pierwsze zaproszenie na fotosesję. Bardzo dziękuję i oczywiście o tym informuję na blogu.
    http://beatakraftuje.blogspot.com/2016/04/520-zaproszenie-na-fotosesje.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa