wtorek, 9 października 2012

Dzień Nauczyciela



7 komentarzy:

  1. Sorry, że zwracam uwagę - w świątecznym stemplu jest błąd w słowie "czas".
    Piękne stemple - dziękuję za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne stempelki - jak zwykle Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję :) Skorzystałam, niestety kiepsko "obfociłam": http://poczekalniaaka.blogspot.com/2012/10/dzien-ken.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są Twoje stempelki.
    Bardzo za nie dziękuję. U mnie powstała karteczka- już kolejna z ich wykorzystaniem. W wolnej chwili zapraszam do pooglądania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jola a czy dałabyś radę zrobić stempelek na Dzień Nauczyciela w pierwszej osobie - dziękuję za ... ? proszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa