wtorek, 23 października 2012

Cytaty na Boże Narodzenie







Cytat podesłała mi Natalia :)

21 komentarzy:

  1. Madziu, to zależy wg jakiego przekładu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się przydadzą - dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne :) dziękuję, napewno skorzystam :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Link do pracy gdzie wykorzystałam twoje napisy. Dzięki kochana :*

    http://agnieszkabe83.blogspot.ie/2012/10/swiateczne-pudeeczko-dla-leniwych.html

    OdpowiedzUsuń
  5. LInk do mojej pracy gdzie wykorzystałam twoje napisy. Dzięki kochana :*

    http://agnieszkabe83.blogspot.ie/2012/10/swiateczne-pudeeczko-dla-leniwych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! I aż tyle wersji! Nie wiem, jak Ci dziękować...

    OdpowiedzUsuń
  7. ..chyba czas najwyższy, żeby zabrać sie za kartki na Boże Narodzenie :), dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale radocha a już myślałam że nie zrobię więcej kartek z okazji świat a tu nowe inspiracje dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję - na pewno skorzystam i podeślę linka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Link do moich prac, w których wykorzystałam Twoje napisy: http://evebellart.blogspot.com/
    Bardzo Ci dziękuję.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stempelki są cudne :) Dziękuję :)

    Link do moich prac: http://niesfornaduszka.blogspot.com/2012/11/boze-narodzenie-w-bekitach.html

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochana uwielbiam Twoje stempelki i w pracach Bozonarodzeniowych juz je wykorzystalam, a ten o gwiezdzie na wschodzie jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za piękne cytaty.
    Podlinkuję jak wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cytaty... - jedna uwaga, jeśli można...
    Jeśli piszemy sygnatury z Biblii (skrót skąd pochodzi) - to Ewangelie mają następujące skróty: Mt (Mateusz), Mk (Marek), Łk (Łukasz), J (Jan) - bez kropek ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze jedno - po numerze rozdziału powinien być przecinek, a nie kropka - czyli np. Mt 1,23 będzie poprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dziekuje Jolciu za stempelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa