sobota, 18 lutego 2012

Moc życzeń

 Nie mając mojego lapka trudno mi poprawić jakość zdjęć, bo nie mam programu. No cóż, trzeba sobie radzić w ekstremalnych sytuacjach.

napis to ten stempelek, który wygrałam w candy
 Chciałam wypróbować coś w innym stylu niż dotychczas. Marnie mi idzie ale próbuję.

Joëlle Wolff  - obrazek misia


Wszystko na papierkach UHK, motylek scrap.com

P.S. A to moje ostatnie skoki na sklepy UHK Gallery i Scrap.com

Papierki ze sklepu UHK.
ze scrap.com: bazy DL, tusze LM, i całą mase kosteczek 3D itp





15 komentarzy:

  1. ja bym powiedziała, że wyszło super :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze idzie, nie zniechęcaj się:) a ta czcionka w napisie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to stempelek... odbity!

      Usuń
    2. widzisz jak przyzwyczaiłaś ludzi do swoich digi stempelków:)))

      Usuń
  3. Wspaniałe zakupy i piękna karteczka!!!
    Jolu mam do Ciebie małe pytanko..piszemaila..:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta karteczka! A styl jak najbardziej :)
    I dziekuję za odwiedzinki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kartka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka wyszła rewelacyjnie, a zakpy wyglądaja imponująco. ....tez z niecierpliwościa czekam na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jola, kartka śliczna, pięknie dopasowane kolorki... a zakupy fantastyczne, powzdychałam sobie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka świetnie wyszła, Miś Uszatek jest rozbrajający i wzbudza we mnie sentyment za latami dzieciństwa...
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowo:)
    Zakupy imponujące, ja też czekam na swoje i już w głowie kilka pomysłów:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna a skoki jakie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, niezłe skoki! A kartka super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zgadzam się z Tobą, że marnie Ci idzie, bo idzie Ci fantastycznie, dobra robota!! nic tylko pogratulować :) i jeszcze taki słodki misio :) a zakupów to aż zazdroszczę :) pewnie cieszą jak słońce w lato ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka super:)Świetnie Ci wyszła:)A zakupy super:)A te jajo to z czego???

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Uwielbiam tego misia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa