poniedziałek, 20 grudnia 2010

5, 4... wydaje się tak blisko

Tak... czas leci, cyferki się zmniejszają z czego ja się bardzo cieszę.
Dzisiaj miałam dzień wolny... e tam wolny... napracowała się więcej niż gdybym była w pracy.

Pozdrawiam Lucynkę, która pomaga mi odliczać :) Dobrze, że mi dzisiaj przypomniała o wpisie na blog, bo ostatnio mnie strasznie mało w sieci. Tak to bywa jak się ma obowiązków więcej niż sił.

Nie, nie, nie... nie narzekam, ja nigdy nie narzekam. Przyjmuję każdy dzień z uśmiechem.

Całuski dla wszystkich zapracowanych, zabieganych, którzy niechcący tutaj wpadną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo!

Obserwatorzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wszystkie prace są mojego autorstwa, powstają z darmowych zestawów i elementów pobranych z Internetu (credits) oraz z zestawów i elementów mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie moich prac bez mojej zgody.
jolagg


mapa